شماره تماس: 09113104670

نکاتی کلیدی جهت نظافت خانه برای مهمانی اگر در آینده ای نزدیک قصد برپایی یک مهمانی بزرگ و شلوغ را در خانه خود داشته

و دوست دارید خانه در کمال تمیزی بوده و به اصطلاح برق بزند

بایستی دست کم هفت روز پیش از روز مهمانی شروع به کار نموده

و با تقسیم کار و یک برنامه ریزی درست و اصولی به نظافت خانه بپردازید

تا هم خود شما خسته نشده و هم کارها بهتر پیش روند .

چگونه خانه را طی یک هفته برای مهمانی آماده کنیم ؟

قطعا هر شخصی از روش مخصوص به خود برای نظافت و تمیز کردن منزل خود استفاده می کند .

برای نظافت منزل اگر طبق اصول و برنامه ریزی صحیح پیش بروید

به هیچ عنوان خسته و اذیت نخواهید شد .

پیش از هر چیزی لازم به ذکر است که حتما در استفاده از مواد شوینده

احتیاط نموده تا سلامت خود را به تهدید نیندازید .

در ادامه راهکارهایی برای نظافت و تمیزکاری بی دردسر و اصولی خانه را برای شما ارائه خواهیم نمود

. و در این کار از پرسنل مراکز حمل اثاثیه منزل رشت کمک می گیریم

به نظر می رسد جشن و مهمانی را می توان

به یک فیلم و تئاتر تشبیه نمود . شاید از این تشبیه کمی تعجب کنید

اما برای این که شما نیز با ما هم عقیده شوید اجازه داده

تا این موضوع را سکانس به سکانس خدمت شما عزیزان شرح دهیم .

برای نظافت و تمیز کاری خانه کارها را مدیریت کنید ؟

و از تجربیات پرسنل باربری رودسر و باربری بندر انزلی استفاده کنید

برای خوب پیش رفتن پروسه نظافت و تمیز کردن خانه نیاز است

که در کارهای خود نظم و برنامه ریزی داشته باشید .

برنامه ریزی و تقسیم بندی کارها باعث شده شما

بهتر بدانید که بایستی از کجا شروع به کار نمایید .

پیشنهاد می شود برای شروع کار بالاترین نقطه خانه را انتخاب نموده

و به ترتیب جلو رفته تا در نهایت به بخش پایینی خانه برسید .

این نکته را در نظر داشته باشید که

به هیچ عنوان تا زمانی که یک قسمت از خانه را کاملا نظافت ننموده اید به سراغ بخش بعدی نروید .

این کار باعث شده از بابت تمیز بودن خانه و عدم وجود آلودگی

در هیچ یک از بخش های آن آسوده خاطر باشید

مدیریت نمودن کارها

توصیه می شود همچون دیگر امور مهمانی مدیریت کارهای مرتبط با تمیزکاری و نظافت منزل را نیز برعهده گیرید .

راهکارهای ما در این مقاله باعث شده شما در یک هفته بدون استرس و خستگی کارهای خود را انجام دهید .

برای این کار ابتدا اقدام به دسته بندی کارها نموده و

دقیقا هر یک از این کارها را به یک روز در هفته اختصاص دهید .

برای انجام این کار لیست آورده شده در زیر کمک شایانی به شما خواهد نمود :

برنامه روز اول : تعیین استراتژی
برنامه روز دوم : نظافت و تمیزکاری بخش ورودی و پنجره ها
برنامه روز سوم : نظافت حمام و سرویس بهداشتی
برنامه روز چهارم : نظافت و تمیزکاری سالن اصلی و یا فضایی که قرار بوده مهمانی در آن برگزار شود .
برنامه روز پنجم : نظافت آشپزخانه
برنامه ششمین روز : گردگیری و دستمال کشی سالن اصلی
برنامه هفتمین روز : آماده شدن برای مهمانی
استفاده از تجربیات مشاورین باربری رامسر و باربری تنکابن و باربری چالوس جهت تعیین استراتژی
اولین روز : تعیین استراتژی

در اولین روز همان طور که گفتیم بایستی استراتژی خود را تعیین نمایید

؛ برای این کار وضعیت خانه را برای مهمانی ارزیابی و بررسی کنید .

با ارزیابی وضعیت خانه بهتر می توانید متوجه شوید که چه کارهایی باید انجام گرفته

و چقدر کار دارید و بعد از آن با در نظر گیری آن ها

استراتژی کارآمدی را طراحی و تعیین نمایید .

شما باید به خانه خود از دید مهمان نگاه نموده

و تمامی زوایا و بخش های خانه را از نظر بگذرانید

، این کار باعث شده شما خیلی بهتر متوجه عیب های خانه خود شده

و نسبت به رفع آن ها اقدام نمایید .

تماس با مدیریت -کلیک کن ...