09113104670

10 راهکارکم خرج هنگام اسباب کشی در یک اثاث کشی دغدغه ایجاد می شود، از اولین افکاری

که ذهنتان را مشغول خواهد کرد،این است که پول خود را چگونه اندوخته نگه دارید. به طور باور

نکردنی ای تاریخ جا به جایی بیش از انتظارتان به شما نزدیک می شود. بله، شما حق دارید

که ذهنتان درگیر موضوع ذخیره سازی پولتان باشد، شما باید بدانید که اکنون پرداخت هزینه

سفر از جیب تان یک شوخی نیست.وهنوز، تعداد راه های اثبات شده ای برای ذخیره کردن

پولتان برای اسباب کشی بعدی وجوددارد. برای حفظ روحیه شما در طول این دوره انتقالی

استرس زا، از 10 توصیه مهم برای اندوختن پول در زمان اثاث کشی، استفاده کنید.

شماره 1: یک درخواست جابه جایی پر کنید

با صرف یک دقیقه یا کمی بیشتر از زمانتان، برای پر کردن درخواست جابه جایی ای سریع، شما

پاسخ های چندگانه ای را در یک روز یا دو روز از شرکت های باربری مشهور دریافت خواهید کرد.

پیشنهادهایی که شما می گیرید، توسط کارشناسان باربری حرفه ای مانند هدف بار تنظیم شده و درخور

نیازهای خاص جابه جایی شما خواهد بود. وقتی با یک اتوبار حرفه ای در قرارداد می بندید، مطمئن شوید

که انجام برآورد دقیقی ازهزینه باربری را به صورت بازدید در محل را از او خواسته اید. و زمانی که از

شما خواسته می شود تا بین تخمین هزینه جابه جایی به صورت کنتراتی و یا به صورت جزئی انتخاب کنید،

همیشه حالت اول را در نوشتار خود انتخاب کنید.

شماره 2: شرکت باربری کم هزینه ای را انتخاب کنید

گام بعدی برای شما انتخاب اتوباربری  است که مطابق با بودجه شما برای اسباب کشی باشد. وقتی که

لیست قیمت های متفاوتی در مقابل شما قرار می گیرد، انتخاب سختی نیست که کدام یک را برگزینید.

به خدمات اضافی ای که توسط باربری به شما پیشنهاد می شود، توجه کنید (بسته بندی اثاث و اجناس،

بازکردن بسته بندی ها، حمل اثاث، انتقال اتومبیل شما و غیره). به قیمت های مربوطه آن ها نیز توجه

کرده و کنترل کنید که آیا خدمات جانبی بر روی هزینه¬ی نهایی محاسبه می شود یا خیر.

شماره 3: از باربری خود بخواهید به توافقی منصفانه برسید

اکنون اگر شما پیشنهاد قیمت یک شرکت باربری حرفه ای مانند هدف بار را پسندیدید، اما قیمت

آن ها کمی از بودجه شما بیشتر است، می توانید تلاش کرده و برای توافقی بهتر مذاکره کنید و برای

آن ها توضیح دهید که شما حاضرید خدمت آن ها را بلافاصله پس از دریافت یک قیمت منصفانه ی

بهتر، رزرو کنید. بیانِ درخواست تخفیف، یا هر چیزی که هزینه شما را کاهش دهد، فراموش نکنید.

در حقیقت برخی اتوبار ها مایل به توافقی خاص برای اطمینان از کار باربری خود هستند.

شماره 4: سفارش باربری خود را هر چه زودتر رزرو کنید

هنگامی که شما برای انتخاب یک باربری به جمع بندی رسیدید، ایده ی خوبی است که فوراً سفارشِ

انتقال بار خود را رزرو و ثبت نمایید که ممکن است راه دیگری برای پیش برد کاهش هزینه های اثاث

کشی باشد. به یاد داشته باشید که راهبرد “هر چه زودتر، بهتر” می تواند باعث فراهم آوردن فوایدی

برای شما گردد، هیچ کار باربری ای نمی تواند زودهنگام رزرو شود، خصوصا در فصل اسباب کشی ها

که تراکم کاری آنها زیاد می شود. در زیر لیست مناطق باربری که باربری هدف بار برای شما به ارائه

خدمات می پردازد را مشاهده کرده و با کلیک بر روی هر لینک به توضیحات منطقه ی مورد نظر در

سترسی پیدا کنید.

شماره 5: هنگام ارائه زمان جابه جایی خود، به هوش و زیرک باشید

در ادامه صحبت در مورد حجم کاری در فصل اسباب کشی ها، شما نباید شک داشته باشید که اوج حجم

کاری جابه جایی ها زمانی است که : 65% از تمام باربری های اثاث منازل، بین ماه خرداد و مهر

انجام می گیرد. تنها تابستان است که تقاضا برای شرکت های باربری قابل اعتماد به حداکثر میزان

خود می رسد. بنابراین اگر می توانید در انتخاب تاریخ جا به جایی خود انعطاف پذیر باشید. سپس به

شما قویاً توصیه می شود تا تاریخ جابه جایی خود را در فصل کم کاری باربری ها تنظیم کنید تا پول

اضافی ای را در جابجایی خود ذخیره کنید. به صورت ایده آل، شما می توایند برای یک روز هفته در

وسط ماه، در ایامی بین آبان و بهمن درخواست خود را ثبت کنید.

شماره 6: بسته بندی ارزان یا مجانی برای اجناس خود بیابید

اساساً بسته بندی اثاثیه و اجناس شما می تواند به صورت حساب جا به جایی شما، هزینه ای را تحمیل

کند، بنابراین باید از هر شانس خود برای اخذ این خدمت به صورت ارزان یا حتی مجانی استفاده کنید.

از دوستان،همکاران یا هر کسی که می دانید اخیرا جابه جایی منزل داشته است، بخواهید تا در صورت

امکان، جعبه های جابه جایی خود را که وضعیت سالمی دارند، یا حتی کاغذهای بسته بندی یا ورقه های

حباب دار مخصوص بسته بندی را در صورتی که برای آن ها مازاد مانده باشد، در اختیار شما قرار دهند.

افرادی که تجربه ی یک جابجایی را دارند، دقیقا می دانند که شما چه مسیری را باید طی کنید و در صورت

توانشان ممکن است بتوانند به شما در این اقدام کمک کنند. کسب و کارهای محلی (سوپرمارکت ها، دفترهای

پخش و فروش، کتاب فروشی ها و غیره) را بازدید کنید و از مدیرانشان بخواهید تا جعبه های مخصوص بار

واثاث را در صورت امکان به صورت مجانی در اختیارتان بگذارند.معمولاً آن ها از این درخواست شما ناراحت

نمی شوند چون شما آن ها را از شر مشکل بازیافت جعبه و بسته های بی کاربرد خود، خلاص می کنید. علاوه ب

ر این، اگر در نزدیکی شما مرکز بازیافت وجود دارد، می توانید از آنها درخواست جعبه های سالم برای جابه

جایی تان داشته باشید و از آن ها استفاده کنید.

شماره 7: خانه خود را قبل از بسته بندی لوازم، از وسایل بی کاربرد پاک سازی کنید

حتی اگر ریاضیات قوی ترین درس شما در مدرسه نبود، شما به آسانی می توانید به این نتیجه برسید که

بیشتر لوازم منزل که شما برای جابجایی بسته بندی می کنید، باید برای جابه جایی شان هزینه بپردازید.

بله، هزینه شما بر مبنای فاصله جابه جایی به منزل جدید و وزن و حجم وسایل انتقالی تان محاسبه می گردد

. بنابراین، راه منطقی برای حفظ پول بیشتر در کیف پولتان، این است که سراغ تک تک وسایل خانه بروید

و تصمیم بگیرید که کدام یک را که در آینده بدان نیازی ندارید و یا برای داشتن آن الویت قایل نیستید، رها کنید.

حتی روند مرتب سازی آن ها نیز زمان بر است که در صورت انجام، به همین سبب به آن ها ارزش بخشیده اید.

از طریق عدم جابه جایی اثاث غیرضروری، پولتان را ذخیره می کنید و اگر شما آن ها بفروشید، پول بیشتری

را به جیب خود وارد می کنید، و حتی اگر آن پول را به دوستان خود هدیه دهید و یا به سازمان های خیریه

مختلف هدیه دهید، حس بینظیری از رضایت درک خواهید کرد و فضای بیشتری را در محل اقامت جدید خود

بدست خواهید آورد. چه کسی می گوید حالت برد-برد هیچ وقت روی نمی دهد؟!

شماره 8: فروش وسایل خود قبل از جابه جایی را به صورت موفق مدیریت کنید

سازماندهی یک گاراژ برای فروش کالاهای ناخواسته یا کالاهایی که به آنها نیازی ندارید، حقیقتا گزینه

خوبی برای ذخیره کرده پولتان از طریق بدست آوردن درآمد حاصل از فروش است. کالاهایی را که

می خواهید در فروش خود به نمایش بگذارید، به خوبی تمیز کنید، وضعیت فعلی آن ها را منصفانه

ارزیابی کنید و با توجه به آن قیمت گذاری کنید. فروش در حیاط خود را در رسانه های محلی یا از

طریق نشانه هایی در محله ی خود اعلام کنید و روز فروش خود را به دقت انتخاب کنید.

شماره 9: آن چه را خودتان می توانید، بسته بندی کنید

گران ترین گزینه برای جابجایی شما، گزینه “خدمات کامل جابه جایی” است که شامل بسته بندی سریع

و امن لوازم خانه، توسط افراد با تجربه در امر بسته بندی می شود. پس بهتر است اگر خودتان به تنهایی

و یا با کمک دوستان مورد اعتمادتان می توانید بخشی و یا همه ی لوازم را بسته بندی کنید، تا این گزینه

صرف نظر کنید. وسایل کوچک تر و راحت تر را خودتان بسته بندی کرده و بسته بندی وسایل حجیم تر

، سنگین تر و خطرناک تر را به افراد حرفه ای باربری مطمئن در که چگونگی دست یابی به کارایی بهتر

را می دانند و قواعد ایمنی را همزمان رعایت می کنند، بسپارید.

شماره 10: اطلاعات مربوط به کشور بیمه بر هزینه جابجایی را فرا بگیرید

اگر اسباب کشی طولانی در طول کشور را انجام می دهید و هدف جابه جایی شما گرفتن کار تمام وقت

جدیدی است، خبر خوب اینکه شما احتمالاً شرایط کسر هزینه بیمه مربوط هزینه بسته بندی، جابه جایی

و انبار کردن را دارید. از نگهداری تمام رسید های خود و مدارک مربوطه مطمئن شوید و با کارشناسان

بیمه ما تماس بگیرید تا واجد شرایط بودنِ شما را تایید کنند.

09113104670

باربری درچالوس-اسباب کشی درچالوس-حمل ونقل لوازم منزل درچالوس-جابه جایی درچالوس-تغییرمکان درچالوس-بارکشی درچالوس-اثاث کشی درچالوس

تماس با مدیریت -کلیک کن ...